søndag 8. mai 2011

VW TIL TUSEN 2011

Da var det klart for årets Vw til tusen på Tyrigrava kro (ved tusenfryd,gamle mossevei). Dette steder er vel kjent for å huse endel forskjellige motoriserte treff. Det møtte opp rundt 100 biler på dette treffet arrangert av Follo vw klubb. Første gang jeg er på dette treffet og jeg må si det var meget vellykket. Glad jeg dro. Legger ut endel bilder under, som dere kan trykke på for å forstørre:)


Molly klar for treff igjen.. Med nyinnkjøpt primus fra loppemarked dagen før..

Ganske shabby cab tatt inn fra usa.. ingen fulltreffer.

Kim,Martin,Kenth og stian lager lekker rekke t-2

Cool

Stians picup.. earlybay..lekker


Molly:)

Cool2

1996 mod hvis jeg ikke husker feil

Maaange biler...

Tidsriktig barnesete er must for de som trenger det:)

Shiny..

Les teksten...

I tilfellet brann....................... eller delesalg..

noen av de oppmøtte

Molly ved siden av en fin early panel

Posche 914..

Koser seg i sola

for de små

Sambaen tok hjem 2 priser. fortjent..

Kenth også.. fortjent..

Cruising hjemover etter en lang dag.. Takk for turen Stian:)

2 kommentarer:

  1. Ha, ha!
    Nå lurte jeg en stund på om det var en av bilene til pappa du hadde lagt ut om (den fra USA). Tror pappa sin er litt finere, dessuten så er den i småbiter om dagen (tror jeg...).

    Molly er jo bare så fin!

    SvarSlett
  2. Hehe. hvis faren din hadde tatt inn den fra usa hadde jeg begynnt å lure:) Han som tok den inn hadde visst blitt lurt deluxe. kjipt når sånt skjer.. Gleder meg til å se bilene til Geir på Flåklypa løpet, blir hyggelig.
    Molly er ei skjønn dame, fornøyd med hu:)

    SvarSlett